الأربعاء، 25 مايو 2011

حالة اكتئاااااب

حظكم معايا ان اول حاجة اكتبها تبقى "حالة اكتئاب" بس فعلا انا حاسة باكتئاااب رهيب لدرجة ان مش عايزة اعمل حاجة ولا عايزة اشوف حد ولا اتكلم مع حد وحاسة بخنقة رهيبة وجوايا كذا احساس ومش عارفة الاحسايس دى كلها من اية او لية ؟
بس يمكن عشان دى الفترة اللى بتبقى قبل الامتحانات ودى حالتى ع طول قبل الامتحانات ببقى خايفة ومرعوبة وقلقانة وبيبقى الاحساس الطبيعى عندى انى هسقط :D
بس يارب تعدى بقى الفترة دى لانى حاسة ان الوقت بيمر ببطى رهيب والايام مش راضية تعدى وكأن الايام بتزق بعضها بالعافية عشان تمر...


اكيد مفيش حاجة بأيديا غير انى اقول يارب عشان فعلا عايزة ارجع لحالتى الطبيعية تانى  ولوأن حالتى الطبيعية برضة كئيبة الى حد ما 
:D بس مش بالمنظر دة 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق